BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

3D užkrovimas

Kol bugas nesurastas, darau kitas žaidimo dalis. Naujausias darbas - 3D objektų užkrovimas.

Objektams naudoju nuosavą 3DO formatą. Viskas labai paprasta: objektas konvertuojamas į ASE formatą, tada mano konverteris iš ASE failo paimama tik reikalingą informaciją ir surašo į 3DO failą. Viskas rašoma struktūrizuotai, dėl to failo užkrovimas labai greitas.

Mano formato galimybės nedidelės - tik tokios, kurių reikės žaidime: saugomos trikampių, tekstūrų, normalių koordinatės,

tekstūros pavadinimas, pagalbiniai taškai (particlų vietos ir pan.). Taip pat bus 3 LOD (detalumo lygiai) renderinimui pagreitinti. Kadangi kūrime reikia skubėti ir nėra kada užsižaist su didelių galimybių kūrimu, yra ir apribojimų, pvz. vienam objektui gali būti priskirta tik viena tekstūra.

Keli paveiksliukai:

01.jpg

02.jpg

03.jpg

(šie paveiksliukai tik parodo objektų užkrovimą, objektai NĖRA žaidimo dalis)

Rodyk draugams

Komentarai (1)

AE2007-07-19 22:18

Sugalvojau išbandyt, kokios renderio ribos - kiek trikampių paveš kompas. Bet ribos nepriėjau, nes mano konverteris stabdė: 100000 trikampių objetą, kuris ASE formatu sveria 40 MB, konvertavo kelias minutes. Su didesniais failais nesinorėjo žaist, nes konvertavimo laikas auga eksponentiškai…

Renderinant su GF-FX5500 jokių stabdymų nebuvo, o su MX-400 truputį jautėsi.

Štai kaip viskas atrodo: http://www.stud.ktu.lt/~arvburd/zaidai/ratai/BMW-107000.jpg

Rašyti komentarą

Tavo komentaras