BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Geros naujienos

Taip jau atsitiko, kad universitete šį semestrą yra toks modulis “programavimo praktika”. Per visą semestrą reikia padaryti vieną programą - užduotis pasirenkama iš sąrašo arba individuali. Pagalvojau, kad tai puiki proga padaryti kažką įdomesnio - galvoj sukosi daug seniai sugalvotų projektų,
bet galiausiai nusprendžiau paimti šį žaidimą (visgi reikia jį užbaigti :).
Beje, yra ir reikalavimai: programa turi veikti GNU/Linux sistemoje.
Taigi prie visų darbų dar prisidės portinimas. Kolkas jis neatrodo labai baisus, nes naudoju multiplatforminius lib’us (OpenGL, OpenAL), GCC kompiliatorių. Iš pradžių galvojau GNU/Linux’e naudoti SDL (populiarus, paprastas…), bet pabandžiau ir kažkaip jis man pasirodė skystokas… Dabar taikausi į gryną X-Window (X11),- jei viskas pasiseks, tai tikriausiai jį ir naudosiu.

O šiaip paskutiniu metu daugiausiai testavau su grafika. Čia paveiksliukas, kaip atrodo “Environment Mapping” - netikri atspindžiai. Dar bandžiau padaryti “tikrų” projekcinių šešėlių renderinimą, bet dar iki galo neperkandau matricų transformacijų.

Rodyk draugams

Komentarai (4)

jrs0ul2008-02-22 09:26

Ir kuom tau SDL yra skystokas ?

AE2008-02-22 16:10

Na pvz. jis laiką gauna tik milisekundžių tikslumu. Šiaip SDL nėra blogas, tik man labiau patinka viską suprogramuoti ir valdyti pačiam.

Roolingen2008-02-29 17:43

Kaip sekasi konvertuoti? Kurį laiką tylu ramu :)

AE2008-02-29 22:29

Sekasi gerai, didžiąją dalį kodo jau pertvarkiau į multiplatforminį. Bet kolkas kompiliuoju tik Windows'uose, tai dar neaišku, kiek tame kode klaidų ir kiek užtruks taisymas :)

Rašyti komentarą

Tavo komentaras